Contact avocat


BRISC LEGAL
str. Dorobantilor, nr. 14-16

Cluj City Center, etaj 2, cam. 210

400117, Cluj-Napoca

(004) 0744 475 971
horatiu@brisc.ro

Întrebări comune

Cum puteți programa o consultație?

Pentru programarea unei consultații ne puteți contacta la numărul de telefon (+4) 074447597 printr-un apel telefonic sau pe WhatsApp. De asemenea, puteți utiliza formularul de programare on-line, disponibil aici: https://brisc.ro/avocat-online/

Care sunt costurile serviciilor juridice?

Modalitatea în care stabilim onorariile este variată, în funcție de speță (ex: onorarii globale per proiect sau litigiu, onorarii cu tarif orar, onorariu per termen sau deplasare, onorarii cu componentă de succes, etc.).
Abordarea noastră este de a derula o discuție preliminară în care să înțelegem dacă vă putem ajuta raportat la specificul speței dvs., în caz afirmativ urmând să vă transmitem și onorariul ce se aplică dacă vom continua colaborarea.

Unde se derulează consultația?

Consultația se poate derula fizic la biroul nostru sau la distanță, prin telefon, WhatsApp sau video-conferință. Deși încurajăm întâlnirile fizice, rezolvarea speței se poate realiza și exclusiv de la distanță.

Cum se derulează prima consultație?

Pentru început, va avea loc o discuție preliminară pentru a determina dacă vă putem ajuta cu privire la problema pe care o întâmpinați.
În caz afirmativ, trecem la acordarea efectivă a consultanței sau stabilim împreună care sunt pașii de urmat în continuare.

Cum mă asigur de confidențialitatea informațiilor furnizate și a documentelor transmise?

Toate informațiile și documentele pe care le transmiteți avocatului, chiar înainte de a fi semnat un contract de asistență juridică, sunt protejate de secretul profesional. Acestea rămân confidențiale chiar dacă nu avansează colaborarea.

Ce documente sunt necesare în cadrul consultației inițiale?

Vă recomandăm să aduceți sau să transmiteți documentele pe care dvs. le apreciați relevante în legătură cu problema juridică pe care o întâmpinați, urmând ca în cadrul discuției să stabilim ce documente suplimentare sunt utile. Chiar dacă nu vă aflați în posesia unor documente, noi vă vom putea ajuta să obțineți copii de la diverse autorități.
Cu titlu de exemplu, în spețele de drept imobiliar sunt utile: acte de identitate și de stare civilă, titlul de proprietate, extrasul de carte funciară, actul de dobândire a dreptului de proprietate, eventuale hotărâri judecătorești deja emise, răspunsuri de la autorități, acte specifice urbanismului.

Dacă pentru semnarea contractului de asistență juridică este necesară prezența fizică?

Nu, acesta poate fi semnat la distanță și transmis în formă electronică.

Dacă pentru derularea unui litigiu este necesară prezența fizică a părții la proces?

Nu este obligatorie prezența părții în fața instanței de judecată. Avocatul poate asigura singur reprezentarea.

Cum se stabilește strategia în speță?

După obținerea și analizarea documentelor necesare, vom determina situația juridică din speță. Astfel, vom putea să vă prezentăm variantele juridice existente și să facem estimări cu privire la șansele unei acțiuni de instanță, respectiv să anticipăm consecințele demersurilor pe care le propunem. Vă vom recomanda strategia pe care să abordați, dar decizia o vom lua împreună.

Care sunt cele mai frecvente costuri ale unui litigiu?

Costurile și tipul acestora variază în funcție de specificul litigiului. Cele mai întâlnite costuri sunt taxa judiciară de timbru, cauțiunea, onorariul pentru expertiza judiciară și onorariul de avocat. Recuperarea costurilor de judecată de la partea adversă este condiționată de câștigarea litigiului.

Alege echipa de avocați Brisc Legal din Cluj-Napoca pentru rezolvarea problemei tale juridice.

str. Dorobantilor, nr. 14-16
Cluj City Center
etaj 2, cam. 210
400121, Cluj-Napoca